Ikuspegi kritikoa garatzea genero ikuspegitik, jakintza zientifikoaren eraikuntza, ekoizpen eta aplikazioari buruzko gogoetan.
Hezkuntza zientifikoaren curriculumean sar daitezkeen zientzien gizarte alderdiak identifikatzea, zientziak berrinterpretatzeko giza eraikuntza gisa, haien izaera kolektiboa eta diziplinartekoa nabarmenduta.
Ikusezina ikusaraztea, emakume zientzialariak nabarmentzea Zientziaren eta Teknologiaren Historian, eta haien ekarpenak aztertzea, bai zientzia “ofizialean” bai gizadiaren garapenean.
Gaiak
Kontzeptuak argitzea eta gaia aurkeztea.
Epistemologia feministak. Generoari eta Zientziari buruzko ikerketa korronte eta lerro nagusiak.
Androzentrismoak zientzian izan duen eraginaren berrikuspen kritikoa. Eragin androzentrikoa ikerketa zientifikoetan.
Emakume zientzialari eta asmatzaileen ikusezintasuna Zientziaren Historian.